Doživotní záruka podmínky

Podmínky doživotní záruky Psi-ID (garance čitelnosti 5 let)

Platné od: 1.9. 2025
Poskytovatel:

  • Firma: Psi-id
  • Josef Peška
  • IČ: 09115421
  • Sídlo:Skalička 55, 75352 Skalička


Kontakt pro záruky:

| adresa pro zaslání známky: Skalička 55, 75352 Skalička

1. Co záruka znamená

1.1. Poskytujeme doživotní záruku Psi-ID definovanou jako garanci čitelnosti vygravírovaných údajů na psí známce po dobu 5 let od data nákupu (dále jen „záruční doba“).
1.2. V rámci záruky garantujeme, že při běžném používání jako přívěsek na obojku zůstanou identifikační údaje čitelné.
1.3. V případě, že dojde k zániku výroby tohoto produktu, omezuje se doživotní záruka výhradně na zákonnou záruku (práva z vadného plnění) dle platných právních předpisů.

2. Co záruka kryje

2.1. Nečitelnost údajů v důsledku běžného opotřebení (např. drobné škrábance, obrus materiálu třením), pokud dojde k výraznému zhoršení čitelnosti.
2.2. V takovém případě vám bezplatně vyrobíme novou známku se stejnými údaji, a to po doručení původní vadné známky na naši adresu dle čl. 6.

3. Co záruka nekryje (výluky)

Záruka se nevztahuje zejména na:
a) mechanické poškození mimo běžné nošení (např. rozkousání psem či jiným zvířetem, deformace, ohnutí, prasknutí),
b) používání jinak než jako přívěsek na obojku (např. připevnění na vodítko, postroj, klíče, obuv apod.),
c) úmyslné poškození, zásahy do gravírování, chemické působení agresivních látek, nadměrné teplo či korozi způsobenou mimořádnými podmínkami,
d) ztrátu známky (řeší čl. 5),
e) změnu designu/údajů z vůle zákazníka (řeší čl. 7.3).

4. Podmínka platnosti záruky (newsletter)

4.1. Záruka platí pro zákazníky, kteří jsou po dobu trvání záruky přihlášeni k odběru newsletteru Psi-ID (aktivní e-mailová adresa použitá při nákupu).
4.2. Odhlášením z newsletteru nárok zaniká; znovuobnovení je možné opětovným přihlášením na stejný e-mail.
4.3. Účelem je zajistit kontakt pro ověření nákupu a hladký servis (informace k postupu, adrese, termínech).

5. Ztráta známky (mimo záruční krytí)

Při ztrátě známky nabízíme nové vyrobení s 50% slevou, pokud doložíte původní objednávku (nebo odpovídající údaje v účtu/e-mailu).

6. Jak uplatnit záruku (reklamační proces)

6.1. Napište nám na e-mail uvedený výše a uveďte číslo objednávky, fotografie známky a kontaktní údaje.
6.2. Po potvrzení postupu zašlete původní známku na naši adresu. Náklady na zaslání k nám hradí zákazník; náklady na zpětné odeslání nové známky hradí zákazník.
6.3. Po obdržení a posouzení stavu známky provedeme bezplatnou výrobu a odeslání náhradního kusu se stejnými údaji.
6.4. Reklamace se vyřizuje bez zbytečného odkladu; o průběhu vás informujeme e-mailem.

7. Další ujednání

7.1. Záruka se vztahuje na původního kupujícího a není převoditelná na další osoby.
7.2. Výměna v rámci záruky neprodlužuje původní záruční dobu (platí stále 5 let od prvního nákupu).
7.3. Požadavek na změnu designu/údajů oproti původní známce lze vyřídit za standardní poplatek dle aktuálního ceníku (nejde o záruční plnění).
7.4. Pokud dojde k ukončení výroby konkrétního modelu/materiálu, můžeme dodat funkčně ekvivalentnívariantu stejné nebo vyšší kvality; tím nejsou dotčena ustanovení čl. 1.3.

8. Vztah ke zákonným právům

Tato smluvní záruka je mimo zákonná práva spotřebitele z vadného plnění a nijak je neomezuje. Práva z vadného plnění dle občanského zákoníku uplatníte nezávisle.

9. Ochrana osobních údajů

E-mail pro newsletter slouží k ověření nároku a komunikaci ohledně záruky. Zpracování údajů probíhá dle našich Zásad zpracování osobních údajů (odkaz).

10. Změny podmínek

Vyhrazujeme si právo tyto podmínky přiměřeně upravit; pro již uplatněné či běžící nároky se použije znění účinné v době uplatnění nároku. Aktuální znění zveřejňujeme na webu.